Nytändning

Jupp klockan eftermiddag till kväll/natt blir det att gå brevid hos en ny brukare. Det är alltid lite nervöst, en helt ny arbetsplats med helt nya förutsättningar. Och på råge på allt ligger jag i krig med den officiella SRF förkylningen. Isch, isch!


Ska förövrigt ta tag i träningen och kosten igen, har lagt upp nytt schema och känner mig äntligen motiverad. Här ska personbästa sättas, gång på gång. Ska bli krigarkvinna nr 1 - så Xena, Ripley o co - watch out! Detta kanske även leder till att jag tackar nej till öl osv, men jag ska fan ut och röja ändå. Knark, coffein och cigg (fast om det ska bli personbästa i löpningen får jag nog skita i det med) kan hålla igång mig, kan även agera svart taxi till mina vänner. Men som sagt ska jobba rätt intensivt en period framöver så kan man lika gärna vara strikt med träningen med. I Augusti runt Skogsröjet till blir det lagom att varva ner lite.





Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Grymmaste krigarprinsessan.

2011-06-21 @ 21:24:48
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0