En kvinna av mitt ord?

NJao, jao. 

Jo men efter lite kaffe och en dusch ska man väl lyckas slänga iväg ett litet blogg inlägg innan man ska till min CarroBarro bus som är hemma från Dublin igen! :D 

Helgen i Stockholm vart awesome. Många heta män. Både på scen och av (me likey). Dock dissade jag någon av det snyggaste män jag någonsin sett på en krog... Varför vet jag inte riktig. Blev inte intressant helt plötsligt.

Stockholm bjöd även på andra äventyr som jag får berätta om senare. Men dom innefattar alkohol i överflöd, en dum och förvirrad Flickvall, äldre män som gillar bonkers och att ta av sig tröjan och en awesome companion Carolina. Som dessutom har beslutat sig för att dra med mig på Skogsröjet. Så nu kommer vi inte bara kicka skiten ur SRF men Skogsröjet med <3





Kommentarer
Postat av: Michaela

Blir nog fan Skogsröjet för mig också!

2011-05-17 @ 21:02:55
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0