Morgonstund har blogg i mun

Har haft möte med chefen och verkar som att i sommar ska jag få jobba trots allt - sovande jour. Inte helt illa då man ändå kommer kunna utnyttja det fina vädret.


Insåg precis att jag knappt har tid att blogga själv för jag läser så mycket andra bloggar. Bloggar är mitt nya "day-time-tv" beroende. När jag vart arbetslös vart jag beroende av day time så som Operah och Rachel Ray. Kanske för jag fick titta på folk som vart mer patetiska och/eller intressanta än jag själv. Så om jag läser eran blogg kan ni känna er utvalda... antingen tycker jag att ni är idioter eller det motsatta. Om jag kommenterar hos er så är det nog oftast det motsatta ;)

Men ni känner kanske igen fenomenet. Jag menar, hur många har inte surfat in på Kissies blogg för att få känna: "Jävlar mitt liv och jag själv är jäkligt bra." Kvinnan är en vandrande freakshow. Den dåliga sorten.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Hahah jag är nog mest idiot tror jag XD



Svar: Jag har koll på dig, minsann!

2011-04-06 @ 20:37:06
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0