Så svårt...

Att säga vad man tycker och känner. Jag kan inte ens få ner det i skrivt. Så jag trycker undan det. Trycker det djupare och djupare innuti mig själv. För det är väl så det är att vara stark? Att inte krakelera och inte visa hur extremt jävla skör man är egentligen?


Detta är inget rop på hjälp. Jag ber om hjälp rakt ut när jag behöver det. Den stoltheten har jag lyckats svälja. Men inser att detta är något jag måste ta mig igenom själv. Det är jag som skapar mina egna problem och även detta är en storm som jag måste rida ut.





Kommentarer
Postat av: Erlingfreya

thank-you for the good and valuable information on your site

2012-01-11 @ 11:18:35
URL: http://erlingfreya.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0