Vad är din egentliga vision?

Jag har gjort lite hardcore soulsearching. Det är sånt som inträffar på söndagar efter alkoholintag och när städningen egentligen borde vara mera högprioriterad.


Och jag har bestämt mig att byta bana helt på mitt val av utbildning - IGEN! Det blir Grafisk design och kommunikation istället. Det härliga är att det känns helt rätt. Rakt igenom. Det andra har funnits en sugande känsla i maggropen att det kanske inte är menat för mig. Att jag kommer tröttna, konkurrensen är för hård, betalar det nog osv. Men inom Grafisk design känner jag inte att jag oroar mig för det. Det är inte ett problem att jag inte kommer tjäna fett med cash. Jag kommer få uttrycka mig, vara kreativ och skapa.


Jag har alltid varit väldigt driven av det visuella och nu längtar jag som fan till i höst. Men först ska det vara en fettawesome sommar där emellan - SRF, Skogsröjet, fjällen, strandpromenader, öl och grillkvällar.


Livet leker.



Någon gång hitta jag självutlösaren på kameran och försökte se tuff ut.





Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt! Det tror jag också kommer passa dig perfekt! Är det Gtbg som gäller eller?

2011-04-03 @ 16:36:48
URL: http://hemmaikalmar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul!

Vilken/vilka skolor tänkte du söka? Vet inte när inlämningarna brukar gå ut men med är nog rätt snart :S

2011-04-04 @ 14:52:13
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0