Vår i luften

Även om det är grått och trist känner jag ändå vårvibbarna ut i fingerspetsarna. Har massa projekt jag vill ta tag i och livet känns allmänt på topp. Trots att det är lite strul på jobbet just nu.


Har bokat biljett så helgen 15-17 april blir det upp till Stockholm och hälsa på den awesome Carolina. Blir spelning och allmän utgång. Boende är lite halv uppklarat men min bror har en del vänner där uppe så någon ska jag nog kunna slagga hos.

Funderar dock på fredagen, ska jag ta ett litet dyrare resalternativ och komma upp så att jag kan gå ut eller ska jag ta ett av dom lite billigare och skita i utgång? Risken finns att jag är galet sliten och inte orkar gå ut... Men kan också vara sjuk pepp och kanske går miste om en förjävla bra utgång. Beslut, beslut.


Jag och Carolina ute och slirar i Stockholm 

Carolinas blogg hittar ni här. :)


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Sweet kort på dig och din polare.



sv:

Ja det var grym stämning och Danko Jones rocka på bra!

2011-04-05 @ 14:37:45
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0