I panterns tecken

Gårdagen var riktigt kul och jag vart perfekt full. Lulla runt i min egen underbara värld. Å sånt är ju förjävla fint. Frös inte ens i hamnen där rockbåten var. Även fast HBG är känt för att vara episkt kallt. Sticky dirt vart riktigt bra även fast jag vart så berusad att jag inte märkte när mikrofonerna sluta fungera. Men seriöst - dom vart bra, det var inte bara fyllerus.

Som ni märker har inte bakisångesten slagit in ännu. Och humöret känns fortfarande på topp. Fan jag kan väl inte vara full fortfarande?

I allafall igår så vart det allsång på Steel Panther vid random tillfällen. Så därav sitter jag med sjukt mycket Steel Panther låtar på huvudet, så det är väl bara att dela med sig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0