Ibland går livet inte din väg - så är det bara

Jag kugga min uppkörning. Vart befogad dock då jag klanta mig i en rondell. Resten skötte jag dock galant och det sa inspektören tom. Men, måste träna på cirkulationer och tolka skyltarna med körfältsanvisningar. Det kanske är lätt för en vanlig homo sapiens sapiens men för Flickvall är sånt där med mycket information på en gång svåra saker. Det blir som jag bara kopplar bort och försvinner in i min egen hjärna för ett tag. Som typ Homer i Simpson, föreställer mig apor som plockar loppor från varandra istället för att tolka situationen. Mycket enklare, mycket roligare.


Dock tänker jag inte på apor och loppor utan på katter som blir förnedrade. 




I'm one sick motherfucker.

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Fan va trist att höra. Vad kuggade du på? Var det i rondellen vid Nova-Mobilia kanske?

2011-02-24 @ 22:26:13
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0