Kultur vänner, kultur

Vart inflyttningsfest hos bror igår. Fan va jag är avundsjuk på hans lägenhet, men i höst ska jag ha mitt eget "plejs" och inreda med rock gudar och gudinnor och porriga attrialjer. Festen var trevlig med inslag av vissa överförfriskade människor - som sig bör.

Jag och Caroline bestämde oss dock för att dra KB. Där jag kan säga med handen på hjärtat att det är lite luddigt.
Tror jag försökte imponera på DJ:n med mina underbara moves. Trots att jag är född med två vänster fötter så är jag ändå rätt skillad på det där med att kråma mig och se förförisk ut. Jag inbillar mig det på fyllan í allafall. 

Följde dock efter fyllekäk med Caroline, the love of my life, hem.

Såhär såg man ut när man klev innanför dörren i morse då va. Fast jag hade andra skor, med målarfärg på. Dessa tycker jag dock gör sig bättre till outfiten.



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

shiiit va het! ;)

2011-02-27 @ 20:27:03
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Zabine - Wildasmami

SNYGG BRUD!!!! =)

2011-02-27 @ 22:16:41
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0