Lördagen 19/2 (det är ett datum då)

Vart ute och festa igår. Inlede kvällen med att slänga i mig lite Jack å Redbull och dansa runt  (själv :( ) i underkläderna. Sedan vart det full karriär ner på Spisen. Kan inte fatta att jag visade "hur söt min rumpa" såg ut i mina jeansshorts för vakterna. Jag förstod det ännu mindre när jag fick höra vilket as en av dom tydligen är. Blir så jävla äcklad.

Kvällen började i tårar (inte mina) då män är jävla fucking troublemakers. Men efter lite pepp (och öl) blev det ändå att dansa vidare till Deep. Där det ja vart lite halvt om halvt, vi skulle nog ha satsat på KB. Jag försökte småragga på en het basist som tydligen redan hade spann (bra där). Sedan blev det även en garderobs incident som vi inte ska gå närmare på.

Jag säger bara: "Tyvärr, det går inte. Det är komplicerat."



Såhär såg man ut igår, men med rippade strumpbyxor och läderväst till. Minus bakfyllan med.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnyggt!

Och ja visst blir man sugen på att dricka, hoppas den här veckan vill skynda på sig lite.. för sen blir det lov. Då kan man dricka hur mycket man vill. ;)

2011-02-21 @ 17:18:30
URL: http://myretardedlife.blogg.se/
Postat av: Bunny

MEN SÅ SNYGG!!!

2011-02-22 @ 09:56:40
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0