Hummh. SRF - Fredag

Sedda band: Steelheart, Rob Zombie, Helloween, WHITESNAKE!
Fråga mig inte varför det inte blev fler band... O_o Blev en del supa på campingen och sedan på kvällen blev det att barnvakta en Tiger. Blev utnämnd till bästa barnvakten någonsin då jag bjöd på öl och uppmuntrade fucka-ur dans och bli ett musiken. Seriöst Whitesnake, skiter i vad folk säger om långa solon och whatnot allt liksom bara smälte samman till underbar eufori. Hade så sjukt kul och njöt verkligen av konserten. Sen om det beror på promillehalten i mitt blod eller på fantastiskt artisteri kan ifrågasättas.

Fram emot 3-5 på morgonen minns jag att det vart HINKAGROGG! Haha, Lady do or die förstår vad jag menar. Minns att jag skrattgrät och dansade och frös på campingen. Finns tyvärr inga bilder på detta. Men en saga om en grogg består. En grogg som serveras i en rosa skurhink.

Här under följer lite bilder som förhoppningsvis förklarar hur awesome fredagen vart. 








































Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

JAG MISSADE ROB.. SKJUUUUUUUUUUUT MIIIIIIIIIIG!!!!!!

2011-07-28 @ 09:20:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0