SRF - The bittersweet end and a christmas miracle!

Sedda band: The Hooters, Nicke Borg Homeland, Black Label Society, Thin Lizzy, Ozzy Osbourne.

Lördagen fortsatte i fredagens anda -> Helt awesome. Och dessutom bättre väder. Mest jag och Tiger som syns på bilderna då hon höll kameran. Ozzy vart magisk och han blev fan ännu bättre med en stulen popcorn i handen. SHARROOOOOOOONN! 

På natten blev det rida soptunna i brist på mekanisk tjur och fortsätta dansa som om man gick på technodroger. Klockan 3-4 på natten tyckte jag det var lämpligt att dra fram sambucan. Något som dock går över mitt förstånd är hur jag uppgiven, trött (efter 2h sömn) klockan 12.00 lyckas blåsa 0.0. Förstår jag verkligen inte! Trotsar jag fysikens lagar eller nåt? Det kanske är min superkraft - jag förbränner alkohol snabbare än vad som är möjligt.

Iaf, jag körde hem......... HAHA. Punkt. På något vis lyckas jag komma av E22 innan vi når kristianstad. Jag vart så slut i huvudet att det enda jag kunde tänka på vart att följa vägen. Sen att den vägen övergick till att bli 108:an är en annan femma. För att illustrera så skulle vi köra hypotenusan av en kvadrat genom Skåne, istället blev det två långsidor och matpaus väl i Helsingborg. Tur var det för jag höll på att bryta ihop i Klippan..

Men kul hade vi, med MKAK och lustiga ortsnamn. Gamle Gusten och syrliga karameller tog oss hem säkert.


Nedan följer diverse bilder, haha, sista bilden är så uppgiven då jag är för trött för att gå och kissa, vart innan jag skulle blåsa.











































Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe.. Härligt!



Jo jag jbbar som en tok alla dagar utom vecka 30 (tror jag) så ng är jag i sthlm allt. Bara säg when 'nd were!

2011-07-16 @ 09:52:30
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0