Slackerbitch - SRF: onsdag unt le torsdag

Fan pallar inte blogga om srf, inte nu iaf, för mycket och samtidigt för lite.



Onsdagen är en dimma då jag tydligen vart på Crashdïet men inte minns konserten - bra där. För övrigt lyckades jag med konststycket att få med mig tältpinnarna till bunnycampet vilket gjorde livet ett rent helvete för dom tre brudarna rock - bra där. Sen att mobilnätet vart överbelastat och jag har en förmåga att gå upp i rök underlätta in det hela - bra där. Fast jag och Ms Porras hitta holländarna från förra året, så det var ju faktiskt något som vart bra på riktigt. :) Tror även detta vart dagen då jag träffade "Last Exit".. eller om det vart torsdagen. Som sagt, onsdagen är en dimma. Minns att det vart satans kallt på natten och att jag spendera halva Hardcore Superstar konserten med att hoga värme i öltältet för att sen när det klarna upp bli runtskickat i publikhavet av några galna britter och en indier. Sedan blev det däcka i min Gamle Gusten! Vill ge en officiell ursäkt för mitt försvinnande med tältpinnar och min allmäna frånvaro till le gurls som vart planerat camp, jag har svårt att följa logiska och bra planer. Jag menar varför göra det lätt när det kan vara svårt (återkommer till detta vid min berättelse om hemfärden)


Torsdagen
Vaknar och tar en tidig dusch. Fy fan va gött det var! Frusen ända in i benet. Sen efter man hade resorbgroggat sig blev det Buckcherry, Joan Jett, Queensryche, Accept... Slickade en kille med flint på huvudet under Joan Jett då jag blev daread av ce dutchesss och träffade Jocke Berg i publikhavet <3 (så het, fan att han har tös!) Eller det vart nog här jag träffa Last Exit och landskrona gänget, eller landskrona gänget först som bjöd på grogg och öl i sitt camp - me likey!Missade Saxon som jag hade tänkt spana in men kom iväg till Judas Priest.. Tror Holländarna vart med här. Eller jo det vad dom då jag minns att Joey mådde lite dåligt. Minns även att jag själv vart nära en kollaps då jag glömt äta och dricka kaffe + cigg på ett tag. Så införskaffa dessa och vart efter halva konserten fit for fight. Just det ja... Vart lite drama här med tror jag.. eller det vart nog fredagen.Sådär nu har jag iaf fått bloggat om halva festivalen - bra där.




VI ÄR INTE FULLA, VI HAR POLLEN ALLERGI!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0