SRF - Tisdag

Att jobba sista dagen på sitt jobb där man verkligen har trivts och sedan efter ett känslomässigt farväl köra upp mot något man har sett fram emot så jävla länge, det är väldigt mycket blandade känslor. Men fram kom jag efter mycket om och men, bilköer och en felkörning (fick av någon anledning för mig att jag skulle in i Sölvesborg). Tillslut kom jag dock fram där Miss Porras väntade och även Johanna Recklezz. Efter ett misslyckad försök att slå upp tältet blev det att jag fick sova hos Carro (aka Miss Porras) och mitt tält fick agera skyddsrum för det som skulle bli Bunny-tältet (så blev det dock inte riktigt, men det kommer i nästa inlägg). Jag kan ärligt talat säga att jag inte minns så mycket av första kvällen. Det finns liksom inte riktigt - där kir åkte in åkte minnet ut. Men jag har ett bestämt minne av att vi hade rätt ball med Carros polare och att vi även lyckades hitta förra årets Holländare (vilket är hur nice som helst då dom är grymt sköna människor som jag dessutom hade förlorat mailen till). Så ja, tisdag är mest i dimma då va...


Då det enbart ännu har kommit upp två bilder, båda två under all form av snygghet. Så väljer jag självklart att publicera dom på bloggen med. Ja man är lika smart och nykter som man ser ut. Dom två tardsen <3 (ska hålla utkik när mingel bilder börjar komma upp på diversesidor då jag tror jag å Tiger fastna på en hel del).


Jag å Miss Porras, längtar redan till Skogsröjet :D










AH WHITE TRASH! THE WAY OF LIFE...

Förövrigt är nog innehållet i flaskan den dagliga groggen av Il Nostro, 7up, resorb och om det vart morgon c-vitamin och panodilbrus. Vart faktiskt inte bakis en enda gång. Kaffe och cigg - hjulet snurrar fast hamstern är död.



Kommentarer
Postat av: Last Exit

E jag helt ute och cyklar om jag har för mig att jag träffa dig på Rockerdise? Tanken slog mig här om dan...

2011-06-20 @ 20:19:11
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Sv. Ah... just de... Sorry jag inte var mer social... kan hända att jag var mer eller mindre tankad...



Hade du en schyst festival i övrigt då? Vad var bäst?

2011-06-21 @ 19:56:41
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0