Beach Body - Uppvärmning

Jupp ni kommer behöva stå ut med mina hurtigbullefasoner i bloggen, då jag seriöst inte orkar starta en ny blogg för att enbart blogga om mitt nyttiga alter ego. Så denna veckan blir lite uppvärmning inför nästa vecka. Börjar kolla lite mer på hur mycket protein jag får i mig och hur mycket jag har rört mig. Även börja vänja sig vid lite mindre portioner och lite mera utfyllnadsmat.
Dock vet man ju om att fredag och lördag kommer bli katastrofdagar ur "fitta" (höhö) till sig synpunkt. Dock jävligt bra dagar på andra vis, så då är det okej. För helvete man måste leva med och det handlar om några få dagar extra. Man har hela livet på sig att leva sunt, men festtillfällena och dom riktigt roliga tillfällena här i livet är inte ändlösa. Eller snarare man måste ta vara på sina chanser och leva! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0