Can't make up my mind

Sitter och filosoferar vad jag ska ta mig för efter jobbet idag. Hade velat dansa men blir så jävla sen sänggång då. Hmm, tror jag ska satsa på att övningsköra med pappa och sedan få upp stången här hemma istället. Får nog bli att jobba lite rygg/axlar på gymmet med.


Ett klassiskt pass ser ut enligt följande:

*Militärpress
*Chins
*Sittande rodd
*Omvända flyes
*Pullovers
*Lateral raises

Och om jag känner mig ambitiös blir det kanske lite axelpress och någon mag/rygg övning på balansboll. Hihi, balansboll är lustigt man känner sig lite som ett sjölejon eller en säl som vinglar runt.




Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Haha, jag vet!

Det ser förjävla nasty ut :P

2011-03-10 @ 14:53:12
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Im glad you liked it! :D

Och jag ääääälskar mother monster, så jag tar emot komplimangen! :D

2011-03-10 @ 22:04:12
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0