En enkel lösning..

Ibland förvånas jag av mig själv. Att man inte kan se en lösning framför sig när den iprincip skriker en i ansiktet. Jag har ju innan sagt att jag har velat mellan djurskydd o etologi och sjukgymnastik. Varför inte kombinera? Jag gillar rörelse och jag vill hjälpa/jobba med djur, så varför inte djursjukgymnast? Visst arbetsmarknaden är svårare/sämre betalt men det är ett yrke jag tror jag verkligen hade trivts med. Och lycka är betydligt mer värt än pengar. Dessutom kan jag jobba som vanlig sjukgymnast medan jag skaffar spetskompitens och vidareutbildar mig.

Fasen vad allt helt plötsligt kändes lättare. Så nu blir det att söka sjukgymnastik på diverse orter. :) Och fokusera på det jävla högskoleprovet. Hoppas jag lyckas höja mig!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt o läsa! Ja ibland e svaret rätt framför en. Lycka till me högskoleprovet! =)

2011-03-26 @ 23:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0