Förvirrad flicka_14år

2 April är det högskoleprov för min del. Hoppas att jag höjer mig.. Men att jag gör det är icke sikkert! Inte för jag vet riktigt vad jag ska göra med det. Är inte säker på något just nu. Vad i helvete ska jag plugga? HUH?! HUH?! 

Can't somebody, anybody, just tell me what the fuck is going on?


Åh, vill inte behöva göra val. För dom roliga valen är dom osäkra. Va fan innebär det att vara framgångsrik? Ska man satsa på att bli det på personligt plan eller kanske på materiellt? Kan man kombinera dom båda? Hur mycket tid är jag redo att investera? Suck, önskar att jag inte vore så lat.. Och så totalt inkapabel till att hålla mig till en röd tråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0