HALP!

Fick precis en uppenbarelse när jag skulle logga in på blogg.se. Den där knappen brevid "Glömt lösenordet?", "Hjälp". Det var som om hela mitt inre bara - shit någon kan hjälpa mig! Det finns en hjälpknapp, fan va praktiskt. Kunde inte en sådan knapp bara jämt sväva runt mig? När disken hopar sig framför mig, någon luktar as på gymmet, ångestkramp i magen, kaffet är slut, män är skit eller man bara fryser satan. DÅ! Klick, klick, klick på hjälpknappen. Spammar den tusen gånger om. Och allt bara löser sig. Faller magiskt på plats.

Nu ska man bara få det att funka i praktiken också. Så fint det hade varit. En "Hjälp" knapp. Det vackraste gud hade kunnat gett människan. Fast han verkar vara en jävligt sniken jävel.



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

En sådan knapp skulle man absolut behöva då och då.

2011-03-11 @ 13:38:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

jag tycker det borde finnas en hjälp-knapp på alla människor. vissa verkar ju behöva en lixom ;)

2011-03-11 @ 22:18:50
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0