Hello there, hot stuff!

Fan va resten av veckan helt plötsligt kändes för jävla lätt och bra. Helt underbart! Imorgon är det en kort dag på jobbet och pole dance och yoga på kvällen. På torsdag blir det troligen också pole dance och på fredagen ska jag och min älskade Züerst ha myskväll. På lördag har jag dock ingen aning om vad som händer. Kanske 80-tals utgång eller helt enkelt gynna sin inre grottmänniska och gräva ner sig i någon värdelös bok eller nåt?
Åh, glömde nämna att min mor och far ska iväg till helgen också, så då får man hela huset för sig själv... Vilket borde utnyttjas egentligen för festliga aktiviteter. Hmm men jag vet inte, får kanske bli lite slentrianmässig onani framför datorn och gå omkring naken. Det är skönt! Förrutsatt att det inte är för kallt då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0