LET THE SUNSHINE IN!!!

Det är soligt, mitt humör är på topp. Jag ska ut och promenera lita och försöka hitta någon häst att titta på och kanske ge en liten vänlig klapp på mulen (när ingen ser, fniss). Nej men vissa är ju helt paranoida när det kommer till sina hästar. Vilket kanske inte är så konstigt när jag tänker efter. Sjuka historier man har hört och folk som faktiskt är idioter. Som alltid, mängder av idioter. Everywhere I look. Tom i min egen spegel. GAH!
Damn min hästabstinens sådana här dagar är inget att leka med...



Frihet




Det borde märkas på detta inlägget att jag just har vaknat och inte förstår det här med att hålla mig till ett ämne eller följa en röd tråd.
Porr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0