Myskväll


Har myskväll med Carolinen framför mig. Det behöver jag. Distraktion så jag slipper tänka på bilar och allt annat mög som ska hinnas med. Blir nog att titta på disneyfilm och prata om våra bravader. Caroline är ju ute på en hel del konstigheter... Om man nu ska tala väldigt kryptiskt, vilket man definitivt ska när det inte är en själv som är huvudpersonen. Jag menar, hänga ut andras konstigheter i min blogg. Det är ju inte direkt vad vänner gör, right?


Tar å lägger upp en bild där jag försöker vara sensuell men ser mera ledsen ut. Svartvit å dålig kvalité gör att den nästan ser ut att vara tagen i ett årtionde som jag önska att jag vore ung i. Kära 80-tal. Puss.



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

ja jag vettifan jag ahde inget bättre för mig. blir lätt så när mans penderat alla pengar på srf-biljett och måste spara en massa så man har råd me sommarens bravader ^^

2011-03-15 @ 19:28:14
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Bunny

Tur att du är snygg i alla fall!



Svar: Amen gud. Det tar aldrig slut. Och jag lider av panikångest, jag klarar inte mer. Tycker det är så galet jobbigt, och det kommer bara mer och mer. Att Tokyo ska drabbas av en ny jordbävning, och att samma händelse ska utspela sig i San Fransisco... :O

2011-03-15 @ 20:23:28
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, fast han trackar ju mig inte så det blir läskigt, mest jobbigt, så jag orkar nog inte skaffa någon besöksgrejs... Jag överlever :)

2011-03-15 @ 20:54:52
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0