Rödtjut och andra funderingar

Vart på födelsedagsfest igår men lyckades med konststycket att överkonsumera rödvin då det vart ett så fucking jävla gott vin, jag brukar ha svårt för många viner men detta bara rann ner. Hette något i stil med Perequita, kolla efter det på systemet är mitt tips.


Dock är inte mitt tips att dricka sig full på det. Blev seg och drog hem. PMSgrinig vart man med. Haha, så det är två dagar det inte blev utgång när det vart inplanerat att bli det. Men jag klagar inte, har haft en bra helg. Och min plånbok klagar inte den heller...


Nej nu hade lite frukost suttit fint...
Gärne en sånhär:




Kommentarer
Postat av: caroline

pizza <3<3

2011-03-20 @ 21:51:46
URL: http://www.lecupcakes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0