Så var det måndag.

Vet inte hur jag ska sammanfatta helgen så jag skiter nog i det. Har börjat deffa nu, går hittills bra. Haha, vilket är tur då jag enbart varit vaken 8h. Ute skiner solen och jag är dock en sliten själ efter helgen... som kantades av en och annan panikattack, för mycket alkohol, massa bilkörande och svin (pusspåer!). Fast där vart även en del fina människor ;).

Så förvirrad jag är. Det är inte att leka med. Sitter som ett stort frågetecken och funderar på vad jag vill (och även en del på vad som borde bäst för mina medmänniskor). Men sommaren är snart här och saker får lösa sig själv. Tror jag.



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Men usch?! Panikattacker? Varför då babe:o?

2011-03-28 @ 17:00:49
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0