WTF?

Jag klara en kväll utan alkohol. Mäkta stolt och allmänt förvånad. För att sammanfatta Mejeriet igår: Helt ok och dansvänlig musik med mycket gung, folket - jävligt tveksamt (Jävligt tveksamt innebär äckliga småttingar som borde stannat hemma och tittat på disney).

Det störda är att jag känner mig halvbakis. YAY!
(Jag hoppas folk fattar att jag fular mig på bilden här under och inte är seriös. Man känner ju att man måste förtydliga sånt med alla duckface poses och what not som folk gör nuförtiden!)



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha jaa det va synd att du inte hängde på ^^ fast efterfesten slutade 12 igår... eller vi somnade allihop i samma säng vid 7 o vid 12 skulle ja o Josie till Nova o fick kasta ut folk haha ^^

2011-03-06 @ 12:30:01
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Jamie

Ja jag vill med ha. Är helt kär i Hollywood tatueringen på magen. Men jag har ju köpt boken nu iallafall så du kan få ha din ifred.

2011-03-06 @ 13:06:20
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Wendy Darling - Dead is the new alive

Svar: Den filmen tog sönder mig xD Jag vet inte hur gammal hon var (men inte över tolv år iallafall) och hennes pappa hade tränat upp henne till en mördare. Men värst var ju scenen i slutet när dom slår skiten ur Kick-ass och Big daddy framför kamerorna. Seriöst, jag trodde att jag skulle dö och sen tände dom eld på honom. Fy fan alltså...

2011-03-06 @ 14:17:30
URL: http://bigbabypop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0