You been beaten down

Helvete vad blåslagen jag är från pole dancen och sträckt min vänstra triceps å axel. Men jävlar vad det är beroende framkallande. Man hatar det samtidigt som man blir så jävla nöjd när man fixar ett trick. Dom andra i gruppen vart jättetrevliga. Läraren verkade dock lite lost, tror inte hon är van vid nybörjare. Det var inte bara jag som sög så att säga... Nej jag är sugen på att skaffa en egen pole. På söndag kör vi igen!



BUT YOU TOOK IT LIKE A WOMAN!


åhh, Alice Cooper in meine hertzeeä.



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

"jag är sugen på att skaffa en egen pole" hahahahahahhaha... asså jag hajade vad du menade. men..



jag vill också ha en pole i mitt vardagsrum!

2011-03-03 @ 11:03:15
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, men verkligen. Håller med; What's the deal?

2011-03-03 @ 14:39:17
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0