21 'til I die!

I wish... Men nu har jag tagit mig i kragen och lyckats överleva ytterligare en dag, så nu mera är jag 22. Två-två-brun-sju.


Nej men det är väl helt ok. Är ju inte riktigt gammal än. Jag lever dock i förnekelse. Att vara ung är sweet och jag tänker nog fortsätta vara det resten av mitt liv.


Idag blir det att fira med familjen och på fredag blir det stor B-day BASH med min söta Carro ;) Som har blivit hela 23 (på fredagen 13, hehe, otursbarn ;P). Jag vet inte riktigt om det blir att man fumlar sig ner på stan och dricker på stans lokala rockhak (eller annan väl vald plats, typ Wermlands) eller om det blir att vara hemma och uggla. Jobbar ju trots allt tidigt och lång dag i morgon. Som kommer ägnas åt att opponera mot uppsats, för min del blir det då att läsa en jäkla massa... Bakisrösten brukar inte uppskatta högläsning :/



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

hehe, du är ju fortfarande ung och ta vara på det, för det går fort...mycket fort :)

2011-05-19 @ 09:43:05
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Hotstuff! Deep på lördag ;)?

2011-05-23 @ 16:12:25
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0