Det klassiska söndagsinlägget.

OMFG! Behöver styra upp mitt liv! ;)
Har börjat blicka framåt och inser allt mer och mer vad jag vill göra. Och kanske ännu mer vad jag faktiskt borde göra. Jag borde utnyttja det som jag har fått innanför pannbenet. Jag borde använda min kreativitet och mitt intellekt för att göra världen bättre och mer berikande både för mig själv och för andra.


Jag har alltid haft ett stort intresse för djur och natur - nördigt men sant. Jag inser även om det finns en kreativ ådra inom mig så är det mitt intresse för natur jag borde satsa på. Delvis för att det behövs att fler gör någoting, forskar och intresserar sig inom detta område. Vill inte säga att världen inte behöver konstnärer och kultur med, för det gör den. Men jag har kapaciteten och viljan, tror jag, att kunna slå mig in och göra skillnad inom miljö/natur/djurhälsa. Allt för länge har jag fokuserat enbart på mig själv. Vilket har varit behövligt men det är viktigt att kunna zooma ut igen och se världen ur ett helhetsperspektiv. Detta innebär att jag måste mixtra med min ansökan och stuff. Men det löser sig, det gör det alltid.

Ett klassiskt söndagsinlägg detta.

Underliga saker man ibland finner på sitt köksbord O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0