Hårda takter? Nja..

Jag har varit så jäkla lat på sistone, helt galet. Skulle ju köra hårt med träning inför sommaren, men det har det banne mig inte blivit något av. Just nu tränar jag den mängden jag tycker är roligt och inte mer, är inte nog motiverad för det och just nu är mitt hälsotillstånd inte lämpat för träning. Fuckin halsfluss, fast känner mig mycket, mycket bättre, mår enbart illa av penicillinet.
Fast jag hade faktiskt planerat att smyga förbi gymmet imorgon och köra lite Triceps/bröst, kanske slänger in lite biceps med.


Sen har det varit alldeles för mycket fest. Men som jag känner just nu har jag inget problem med att visa mig i bikini. Jag är nöjd över mig själv, visst man har lite mage men va fasen det är man ju inte ensam om ;) Nej träning å sköta kosten ska vara när det känns kul och inte som en börda. Tänker inte köra ner mig själv i någon negativ spiral utan njuta av livet. Det finns mer till livet än att stressa över beachen.


Vet inte om bilden nedan är motsägesefull till inlägget, men jag tycker den komplementera fint på nåt vis.





Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

okej, det låter sweet.

kommer nog bli en del områdeshäng dag 1 och 2 då det är mycket band jag vil lse då, men stöter vi på varandra vore det skoj så klart!!

2011-05-10 @ 21:15:23
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0