Tråkigt..

Jag har fruktansvärt tråkigt. Sånt ovärt humör när inget känns kul. Att gamea just nu tilltalar mig inte. Jag har ingen film jag orkar se eller ens en gång något tvprogram (har fan kollat alla jäkla playhemsidor i värden känns det som). Funderar på att läsa en bok, men det känns inte riktigt rätt. Försökte gå en kort promenad men började typ redan frysa efter några meter. Är rena tortyren när man är sjukt träningssugen att vara sjuk. Även rena tortyren att tänka på att det är lördagkväll och jag just nu kunde stå med en stor stark i näven och börja känna stämningen byggas upp till någon klatschig rockdänga.


Men nej, jag är hemma.


Och skaver.



Kommentarer
Postat av: Alex

WTF men Portal 2 då? Du har ingen aning om vad du missar...

2011-05-07 @ 23:51:30
URL: http://www.trubbelitokyo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0