Viktigt att prioritera rätt

Därav kurerar jag halsflussen som det visade sig att jag hade (även den som är ansvarig till det som numera är bölder i mitt ansikte) med att spela massa dataspel! Wihohooh!


Har införskaffat tre kampanjer av guildwars, dragonage, spore och fable. Här ska gameas. :D
Är ändå förvånnasvärt nöjd över att tillbringa en lördagkväll med att inte supa utan istället nördaner sig totallt. Åh som om man vore 17-18år igen! :D


Appropå nörda skulle ni sett dom gamergirlsen som var i butiken samtidigt som jag. Galet stereotypiska. Åh massa skit snacka dom, hade världens konstigaste skratt å vart böldigare än vad jag är för tillfället. Jupp jag är en nörd som ser ner på andra nördar. Men enbart på dom nördar som snackar massa skit och drygar sig. Hatar dryga människor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0